• Calendari

    Juny 2010
    dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
    « maig   jul. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Mapa

Un dels homes més grans de Cerdanyola vota a l’Ateneu de Cerdanyola el 20J

Anuncis

2 Respostes

  1. Tot un exit la consulta a Cerdanyola…
    Només vaig trobar a faltar més informació de que es podia fer el vot anticipat,
    Per curiositat quina edat té aquest senyor que va votar que dieu que és dels més grans de Cerdanyola?
    Salutacions!

    • No se la seva edat, però se que es diu Rovira i feia de dentista, quan jo tenia 14 anys (ara en tinc 52) em va posar una funda, i com que li va costar molt per que tenia ja problemes de visió, em va dir que era la darrera implantació que feia.
      Fa tant sols 38 anys, i ara me’l vaig en aquesta foto votant!
      Salut Rovira!

Deixa un comentari

